PPIM Senarai Beberapa Tepung Gandum Berpeluntur Yang Bahaya Pada Kesihatan




pendedahan dilakukan sendiri oleh setiausaha PPIM tentang bahayanya tepung yang selalu kita guna.
Soalan: mana boleh tak beli tepung bunga cempaka atau cap lily... tepung ni paling murah kot. macam tu habis la duit modal saya tahun ni nak berniaga bulan puasa naik berganda sebab tepung Faiza mahal sket..
Jawapan: apa yang cik akan akan dapat sebagai pulangan nanti apabila cik menghidangkan barangan masakan cik yang dihidang kan kepada orang ramai menggunakan tepung yang membuatkan penyakit kanser dan barah pada hari tua mereka? dan apabila disiasat apabila mereka mendapat barah dan kanser pada hari tua mereka nanti... hasil siasatan adalah disebabkan tepung kandungan clorox yang cik gunakan. apa perasaan cik masa tu?
Soalan?
Kenapa tak rampas je dah tahu bahaya?
Jawapan
Banyak Barang Bahaya Tetapi,dijual secara sah,tak ada orang kesah,seperti rokok.
Yang Penting Bayar Cukai.

Boikot Tepung kandungan Clorox yang membawa kepada penyakit kanser atau barah:
1.Tepung Cap Sauh
2.Tepung Cap Wau
3.Tepung Cap Bunga Cempaka
4.Tepung Cap Lily
5.Tepung Cap Blue Key
Tepung yang selamat digunakan dan tiada bahan peluntur clorox adalah:
1.Tepung Faiza
2.Tepung Cap Bidara

Sebarkan !!
Berubahlah Demi Anak2 Kita !

6 Responses to "PPIM Senarai Beberapa Tepung Gandum Berpeluntur Yang Bahaya Pada Kesihatan"

  1. Replies
    1. Izinkan Saya Berzina dengan Anak Pak Cik? BACA SINI

      Isteri DInoda Lelaki Lain.. BACA SINI

      Rahsia Untung Ratusan Ringgit Hanya Dengan Instagram BACA SINI

      Tonton dan Download Movie: KLIK SINI

      Delete
  2. Bila dah bgtahu bahaya, sepatutnya yang berkuasa bertindak walaupun bayar cukai.. Nanti kalau jual dadah bayar cukai,, jadi halal ke???

    ReplyDelete
  3. Akhir zaman..
    Skrg smua yg puluh2 tahun dlu haram lah, siasat ad bhya... Asal dlu22 xsiasat btul2 bodoh..skrg bru bgthu,klu ad pnyakit bhya, asal dri tahun 30an smpai skrg aku guna, xad apa2.. Klu x dh lama mati oii,mati sakit smua tu kuasa yg maha esa...dia dh tntu kn ...ngokk

    ReplyDelete
  4. Bahan pemutih yang digunakan untuk tepung adalah Bromide bukan Clorox atau Chlorine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. Mereka ni pakai hentam je... Tapi yg pastu byk perkara ppim keluarkan sekadar utk baikot, tindakan dr agensi tiada... Terutama kes2 makanan HALAL...

      Delete